Sök i bloggen

lördag 17 december 2011

-Varning för lättskrämnda läsare (alltså min syster) - sista bilden-
Videoprojektorn hos Jakob, Filippa fotade och redigerade med min mobil. Skulle aldrig tro att den var tagen med iPhone :o
Jag idag 

The Grudge var bra men hade väntat mig att den skulle vara mera skrämmande... (bilden är inte från den filmen vi såg)
Heeej. Jag ska snart iväg till Heidis momma och Filippa kommer också dit, vi ska baka pepparkakor och dricka glögg.

Igår så var jag alltså hos Jakob och Filippa var också där och vi såg på The Grudge. De två bara skrattade men jag blev faktiskt rädd. Inte så mycket som jag väntat mig som tur hihi.
Sedan pratade vi bara, lyssnade på musik och kollade videos från youtube. Jag och Filippa åkte till McDonald's runt 12 på natten och sen kom vi hem till mig och hon blev övernatten. Vi såg slutet av One Missed Call (katten dog, sa ju det!) och Bridesmaids och somnade runt fyra på morgonen så nu är jag ganska trött. Kommer hem runt nio från Heidis momma för ska somna tidigt och imorgon måste jag ju till kyrkan för att kunna få en till underskrift.

Jag har märkt att jag inte bryr mig lika mycket om Tokio Hotel som förr. Om den okända blondinen som var med tvillingarna hade kommit fram för en månad sedan hade jag försökt hitta hennes namn men nu orkar jag faktiskt inte bry mig. Är det ett tecken på att man växer upp? Haha tror inte det, om någon månad är väl allt normalt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar