Sök i bloggen

torsdag 29 december 2011

Bilder





Hej! Nu har jag äntligen fått några bilder uppladdade (internetet här är väldigt trögt).
Idag var det mulet och regnade lite men vi gick ändå ut för jag ska köpa saker till mina vänner och nu gassar solen för fullt. Ska snart ner till poolen och sen till stranden och prova fish spa - alltså man sätter fötterna i vatten och fiskar äter upp smutsen! Låter skitäckligt men jag tänker prova det. Sen i övermorgon just innan vi åker hem ska jag också fläta flätor på sidan av huvudet, det kostar bara 5 euro, billigt!

Jag har lärt mig några spanska ord jag helt och hållet hade glömt och faktiskt tyska också för här finns jättemånga tyskar.

Har hört att det har varit jättestormar i Finland? Usch, tur att jag inte var där.

Men nu ska jag dra, hejdå! Jag bloggar mera nästa år då jag kommer hem. Puss.

2 kommentarer:

  1. super blogg ! väldigt fin är du också ! kika gärna in hos mig och delta i min frågestund puss&kram

    SvaraRadera
  2. ja blir sur om du e brun :) ps rimma d44

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar