Sök i bloggen

fredag 9 december 2011

Say what you mean, tell me I'm right and let the sun rain down on me

Idag har vi religion i skolan, hade glömt hur jobbigt det var... Vet inte heller ännu om jag vill bli konfirmerad, för jag vill inte höra till kyrkan men jag vill ju ha alla pengar man får haha. Jag kanske börjar tro på Gud under lägret? Kanske jag får någon uppenbarelse eller nåt - a sign from God!
Jag menar inte att förolämpa kristna personer, bara så ni vet, har absolut inget emot er eller Gud eller något.

Idag efter skolan gick jag då med Jakob till centrum och vi försökte bara hitta skydd mot snön men nej vi blev utslängda (kanske för att en vakt såg när jag försökte sätta mig på någo vagnar?), älskar säkerhetsvakterna i vår stad...
Sen kom Filippa med tåg hit och hon tvingade oss att gå hem till mig fast jag inte hade städigt över huvudtaget :(
Vi hade liv, sen gick Jakob och Fillippa och jag såg på A missed call och när hon måste hem i mitten fortsatte jag titta men jag vågade inte se hela till slut för då vågar jag kanske inte somna. Har haft tillräckligt att göra med spöken irl..

Här kommer snygga bilder på Tom Kaulitz, alltså jag kan inte fatta att jag har stått bredvid den här mannen! Han är så... perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar