Sök i bloggen

måndag 26 december 2011

Snabb mobilblogg

Sitter här på sängen och är helt slut fastän jag inte har gjort något på hela dagen! Vi gick ner till stranden och jag solade i typ fem timmar. Tror till och med att jag har blivit lite brun! Är så glad för jag brukar aldrig bli brun haha.
Nu ska jag och mitt obostrade saltvattniga hår gå över gatan för stt köpa all spansk mat som jag har saknat - sugus, lök, tomat, kokosyoghurt, flan och fanta con fresa! :)
Kommer fota allt och ladda upp bilder senare så förstår ni vad alla konstiga ord betyder.

Btw idag satt en snubbe i samma restaurang som vi och rökte marijuana. Ingen brydde sig haha. Spanien...

Hasta luego!

2 kommentarer:

  1. svar på din kommentar: Hejsansvejsan ! Och jag har ingen skillnad, smaskiga godisar går braaa :D hhihihi

    SvaraRadera
  2. Oh, så mysigt!

    Kika gärna in på min blogg, och kanske lämna en kommentar? Du får såklart en tillbaka då. :)
    http://linneaflystam.blogg.se

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar