Sök i bloggen

tisdag 6 december 2011

Självständighetsdag

Det här blir det enda inlägget för idag.
Det var nice igår. Några åkte hem tidigt men sen kom mera människor istället för dom :)
Mina uggs fick saltmärken när jag gick efter Jakob, Viktor och Thomas men jag tror nog att jag får bort det.
Saga, Amanda, Kim och Heidi blev övernatten och vi somnade runt halv fem och jag vaknade klockan sju. Love the feeling.

I dag är det sjävlständighetsdag, ska man säga grattis eller vad..? I alla fall så har vi fått lov från skolan i fyra dagar men imorgon börjar den igen. Fast då börjar Heidi i vår klass, det kommer bli nice (har redan skrivit nice men struntsamma)!
Nu ska jag öva på finskaläxan och sova. Mitt liv är intressant.

Jag förstår inte hur jag kan ha 10 i bildkonst efter att jag ritade denhär på natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar