Sök i bloggen

måndag 19 december 2011

Har varit tråkig idag

Jag tänker inte skriva mera om BTK Twins appen förrän jag själv har den (alltså vid midnatt).

Idag har jag känt mig så tråkig. Var med Sofia efter skolan och vi hade kul men när jag kom hem blev jag jättetrött och jag har bara suttit i mitt rum och sen tittat lite på TV.
Jag hatar när pojkar ska vara så jäkla komplicerade. Ena stunden så är de hur nice som helst och andra stunden helt otrevliga och ignorerar en. Borde jag bli lesbisk?
Detsamma problemet med Bill, ena stunden är han blond och ganska äcklig och andra så kommer det ut toplessbilder och han är solbränd och har sixpack och man blir tvungen att älska honom igen.
Jag överöser er med mina allvarliga problem, jag vet haha.

Förresten var det någon som kommenterade mitt Bon Jovi inlägg som anonym och skrev att den var där. Vem var det? Skriv gärna ditt namn nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar