Sök i bloggen

torsdag 8 december 2011

Tävling!

Var med Sofia just och ska snart sticka iväg till Helsingfors.

Jag tänkte ha en liten tävling där man ska svara på de här frågorna:

1. Vad är mitt förnamn?
2. Vad är mitt efternamn?
3. Vilket är mitt favoritband? (för lätt eller? haha)
4. Vad är mina hobbyn (nämn 2 st)?
5. Har jag syskon? Isåfall hur många?
6. Vad är min favoritfärg?
7. Hur lång är jag?
8. Har jag piercingar? Isåfall hur många?
9. Vad är min ögonfärg?
10. Vad för märke är min mobil?

Tävlingen är alltså mest riktad åt mina vänner, och vinnaren får en godispåse för 5 euro av mig från Makuuni. Inte så stort pris, men snart kommer det en större tävling där alla kan vara med! :)

Den som får flest rätt vinner.

4 kommentarer:

  1. 1. Belen
    2. Weckström
    3. hmm.. kanske tokio hotel?
    4. Piano o badminton
    5. jup, 2.
    6. Svart? :s
    7. 164 cm ;s
    8. 6.. o:

    haha xd
    9. Vad är min ögonfärg?
    10. Vad för märke är min mobil?

    SvaraRadera
  2. 1 Belén, 2 Weckström 3 Tokio Hotel (int påriktit, skoija bara (okej skoija int)), 4 piano o bädis 5 hmm va de två som du sa 6 nån blå elr svart elr grön ? 7 kort .. 160 - 165 ? :D 8 öron + emt hu många, tireklit 9 blö 10 iPhone bitches!

    SvaraRadera
  3. 1. Belén 2. Weckström 3. Tokio Hotel 4. Bädis o piano 5. 2 syskon:) 6. svart/ vit ? 7. 160 8. Två i örona och en högt uppe i öra :) 9. Blå 10. Iphone :) <3

    SvaraRadera
  4. 1. belen
    2. weckström
    3. tokio hotel
    4. badminton piano å att fara på tokio hotels konsärer :D
    5. 2 syskon :)
    6. svart?
    7. 160..?
    8. 5sammanlagt i öronen :)
    9. blå/ grå? :)
    10. iphone 3 :)

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar