Sök i bloggen

onsdag 14 december 2011

Tokio Hotel VIP call


Är så förvirrad angående Tokio Hotel VIP call. De sa att de skulle lägga till mera länder på listan men det har inte ännu kommit och appen kommer ju ut imorgon! Fast just nu så kan jag inte komma in på callsidan så de kanske håller på att göra det nu.
För er som inte vet är TH VIP call en "app" där man kan fråga frågor av TH genom att lämna ett meddelande på en telefonsvarare och sen på fredagen kommer ens mobil ringa och TH svarar på fyra frågor som har blivit ställda under veckan (meddelandet spelas in i förväg alltså). Och Finland finns inte med på listan av länder som kommer delta! Det är lite konstigt, liksom Kina finns med men inte Finland.

Och så hoppas jag verkligen att BTK appen kommer ut på måndag som lovat, men det är ju Tokio Hotel vi pratar om så man vet aldrig.

Nu ska jag iväg till kyrkan för att få en till underskrift så jag hoppas det har lagts till mera länder när jag kommer tillbaka.
Ses!

1 kommentar:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar