Sök i bloggen

tisdag 20 december 2011

Tekninska problem made my day

Skriver ett snabbt inlägg innan jag går och äta, har inte varit hemma på hela dagen...
Efter skolan (där jag tillbringade hela min tid till att uppdatera appstore och kolla om appen kommit ut, men NEJ för det är tekniska problem) åkte jag till Sello med Amanda och Sofia, vi gick runt där och sen träffade vi Heidi, Madde, Rebbu, Fille och Jakob. Jag köpte också ett linne till skolavslutningen som är imorgon och Amanda tvingar mig att ha högklackade skor, kommer se så konstigt ut för medelhöjden bland mina högklackade är ca 10 cm och resten av skolan har 3 så vi får se om jag gör det hehe...
Efter det så åkte jag till min lillasysters skolavslutning, jag är så glad att jag inte går i lågstadiet längre.

1 kommentar:

  1. jag har faktiskt 12-13 centtis klackar :( Synd bara att jag sätter ballerinor, hihi :D

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar