Sök i bloggen

söndag 11 december 2011

I am baaaack

Nu är jag tillbaka! Jag vet att ni har saknat mig jättemycket.

Nåja, i Ekenäs sov jag mest. Har varit så trött hela veckan och det kändes skönt att somna klockan sju på kvällen och vakna tio. Fast jag har huvudvärk just nu men det tror jag är för att jag inte har druckit något idag.
Bakade pepparkakor och gick på julmarknaden där jag köpte en julstjärna och sen stora gosiga vantar (har ännu också köldskador sen i fredags) som inte ens passar till min jacka haha.

Hyrde nyss Scream 1 & 2, ska se dem och sen somna tidigt och hoppas att jag inte har huvudvärk eller behöver jobba mycket i skolan imorgon. Här kommer några bilder från Ekenäs, mobilbloggar nu så bilderna är ju såklart hög kvalitet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar