Sök i bloggen

onsdag 21 december 2011

Snart iväg

Hejsan! Idag var skoldagen chill, vi åt bara julbord (alltså ja, vi åt upp bordet också - Alice humor - ) och sen dansade vi. Var rädd att måsta dansa med någon jag aldrig pratar med och som tur så behövde jag inte det. Inte för att jag direkt älskade mitt danspar, han är ganska omogen men nog var det helt okej.

Efter skolan skyndade jag och Heidi oss till Sello och köpte julklappar åt Amanda och Sofia som vi ska ge på julfesten ikväll. Sofia gav mig sin idag, Harry Potter och dödsrelikerna del 2 på DVD! Tack jättemycket Sofia :)

Webcamen är sönder så kan inte ta bilder på hur jag ser ut (ser inte vacker ut, helt ofixad hehe) men sen på julfesten har Heidi med sin kamera så lägger säkert upp bilder på bloggen ikväll/imorgon.

Dagens skratt, Tom stavar fel. Aw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar