Sök i bloggen

torsdag 12 januari 2012

You know I dont need sleep and I lost my keys but Ive got so many friends

Chaaa! Jag har varit ganska dum idag. Gjort saker jag inte borde. Till exempel så ritade jag med en tusch i mitt ansikte utan att inse det. Jag var väldigt trött och så höll jag i en blå tusch. Jag strök med korken på min panna och runt mina ögon och så märkte jag att det var ovanligt blött. Sen började Sofia skratta och sa att jag inte hade korken på så jag såg ut som en... jag vet inte vad. Det var så pinsamt, alla stirrade på mig och jag gick på toan och tvättade bort det, alltså försvann mitt smink också :(
När jag kom hem så såg jag att jag hade fått One Directions singel What Makes You beautiful i posten och det är också Zayn (Milla rättade min felstavning) Maliks födelsedag, haha det kom lite som en överraskning... Är glad i alla fall! Fast jag tror att jag lottar ut singeln här i bloggen ;)

Snart ska jag äta kinamat, mums! Skulle kunna bo i Kina en sommar typ. Vem kommer med mig? Nej men seriöst... vill åka utomlands! Spanien, England eller Sverige. Någon som vill komma med? :)
Gran Canaria

4 kommentarer:

  1. *Zayn ;) inte Zayne :D lol ja kan köpa singeln av dej??!! ömg ja dör snälla?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han heter påriktit Zayne typ, men skriver Zayn.

      Radera
    2. Han sa i en intervju att han e döpt ZAYN men what ever;)

      Radera
  2. JAG KAN KÖPA SINGELN AV DEJ ! (: hihiihi

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar