Sök i bloggen

fredag 13 januari 2012

TÄVLING!

TÄVLINGEN ÄR FLYTTAD HIT
Kommer lotta ut One Direction singeln What Makes You Beatiful. Det är alltså inte ett album utan bara en singel med två låtar - What Makes You Beautiful och Na Na Na.

För att vara med i tävlingen ska du:
- Skriva ett inlägg om tävlingen på din blogg (det ska också finnas en länk till det här inlägget) och berätta varför du tycker om One Direction
- Kommentera det här inlägget och länka ditt blogginlägg
- Om du inte vill skriva din email i kommentaren är det okej, då måste du bara titta in på min blogg när tävlingen avslutats och se om det är du som vunnit och sen får du mejla mig.

Edit: Jag fick många sms där människor frågade hur man länkar ett inlägg och kommenterar så att bara jag kan se emailen. Ska förklara hur du kan göra det nu:

Hur man länkar ett inlägg:
-Gå till din blogg
-Leta fram inlägget du ska länka
-Klicka på "kommentarer"
-Sen kopierar du adressen uppe i din webbläsare och raderar det som jag har strukit under på bilden


Tävlingen avslutas fredagen den 20 januari. Lycka till!

1 kommentar:

  1. Jag är med i tävlingen och har skrivit i min blogg redan, länken: http://amanda-bornthisway.blogspot.com/2012/01/one-direction.html#

    hihih pusshej !

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar