Sök i bloggen

onsdag 11 januari 2012

Jump around until we see the sun

Idag har jag varit med Sofia, vi såg på solsidan, älskar det! Fast Ove Sundberg äcklar mig så mycket, han ser precis ut som en jättestörande tjej jag känner (fast hon har ju mera hår haha).
Hörde också att Bill har skaffat en ny tatuering och ska fortsätta med den nästa vecka, vilket betyder att den borde vara ganska stor eller invecklad. Jag har inget emot det, men när ska han sluta? Aldrig?

Här är en snabb bild på mina kläder idag för jag vet att Heidi gillar såna bilder :)
Ser ut som jag har jättestor mage på första bilden? Alltså ovanligt stor...
Nu ska jag till Sello, xo!

Btw ni 1D fans, hur ska ni fira Zayns födelsedag imorgon?

2 kommentarer:

  1. jaaa du hade på dendä skjortan!

    SvaraRadera
  2. jaa du hade på dendä skjortan som ja o hadde ida på!!!111 tsekka min blogg dit e ett medelande till deejejej

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar