Sök i bloggen

lördag 7 januari 2012

Losing your memory

Måste bara säga att det senaste avsnittet av Vampire Diaries gjorde min kväll! Har väntat så länge på att Elena och Damon ska kyssas ordentligt. Nog för att Ian Somerhalder är min hehe.

Nåja, i Ekenäs så firade vi alltså jul med mormor och morfar. Moffa sa att han har blivit lesbisk för att han tycker om kvinnor och sen försökte han fota med min canon och när jag sa att han skulle titta i hålet så tittade han i hålet mellan kameran och blixten hahaha. Men det blev helt bra bilder :)
Jag vet seriöst inte vad som har hänt men min morfar blir mentalt yngre varje gång vi ses, nu verkade han vara typ fem år gammal. Han är så söt. Speciellt när han tjöt "ISMÖÖÖÖU" över hela huset (hehe Anna, minns du?)
Ja, dagen efter åkte vi då till Pargas där mina kusiner bor - de bodde innan i Equador och jag förstod inte att de flyttade till Pargas av alla ställen på jorden? Och så kom jag hem runt niotiden och jag var inte på det bästa humöret som man kanske märkte i mitt förra inlägg.

Rev förresten upp min tumme så nu har jag ett djupt sår i den. Aj :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar