Sök i bloggen

tisdag 10 januari 2012

Kaffe och piano ♥

Innan jag börjar skriva om dagen - jag menade inget illa med att Eric Saade och Molly har gjort slut. Han var ledsen på twitter och jag var ledsen för hans skull. En stund, sedan kom jag på att han är singel. Haha ;)

Efter skolan var jag med Heidi, hon kom snabbt till oss, vi såg en film och åt godis och sen gick jag till piano där jag blev bjuden på kaffe. Kaffe och piano = mys!
Det är så himla kallt ute. Mitt rum var typ 18 grader varmt så gick runt med leggings, mjukbyxor, två tröjor, en tjocktröja, yllesockor och en jacka på mig. Jag vred upp elementet till max och nu är mitt rum för varmt. Jag är aldrig nöjd...
too sexy for my Heidis jacket...
Och sen några frågor:

Sofia: Jag vet, men inte på samma sätt som i blogg.se. Här är det mycket svårare att sätta in t.ex. en egen lagad menybakgrund och extra menyer. Och animerade headers och så kan man inte ändra var "kommentera" står och sådant litet som jag vill ha. Har lärt mig att koda blogg.se och det är bara svårare att koda i blogger. Vill liksom ha något i stil med justindrewbieber :)

Filippa: Hela vår familj, eller ja... det skulle vara en lugn middag. Men mina föräldrar förstår inte vad "lugnt" betyder...

1 kommentar:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar