Sök i bloggen

fredag 13 januari 2012

Tomgott

Hallo! Har inte gjort så mycket idag. Det känns konstigt nog skönt. Eller jo, jag har designat min nya blogg, jag ska bara importera den här bloggen och så är det klart, jag tror jag jag byter i slutet av januari.

Idag på tyskalektionen började vår lärare prata om tyska band som är stora utomlands. Hon höll ett långt föredrag om Scorpiones och avslutade med "... och sen finns det det där bandet Tokio."
Fastän hon sa fel namn så förstod alla vilket band hon menade och allas ögon vändes mot mig haha. Tror jag bara ska ha på mig TH kläder nästa tyskalektion ;)
Oder nicht.

Nu ska jag titta på senaste episoden av Vampire Diaries, slänger upp en bild på Toms bruna nipples :) xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar