Sök i bloggen

måndag 2 januari 2012

Året 2011

Januari
Jag minns inte mycket från januari, men jag åkte hem till Finland från Sverige efter nyår. Sen var jag väl bara med vänner och försökte satsa på skolan haha. Jag bröt kontakten med några av mina vänner som är Tokio Hotel fans, men nu har vi börjat prata igen.

Februari
Jag var ute med mina vänner hela tiden. Shoppade mycket också. Och jag tror att det var i februari som jag och min vän Sofia fick höra att TH kanske skulle spela i Ryssland och började spara pengar.
Det var meningen att jag skulle åka och se All Time Low, men det blev inte av för ett väldigt barnsligt gräl som jag ännu också ångrar.


Mars
Ett år sedan jag såg Tokio Hotel live två gånger. Köpte biljetter till Bon Jovis konsert :D
Fick nya vänner. Inte mycket mera precis...

April
Jag och min kompis planerade att åka ner till Tyskland och jag hade pengarna och allt var klart men det blev avbokat i sista stund. Tur det för annars skulle jag inte ha haft råd att åka till Ryssland och se TH i juni!
Vi köpte också biljetter till Comet ifall Tokio Hotel skulle komma vilket de inte gjorde.


Maj
Köpte biljetter till Ryssland, kommer ihåg hur nervös jag var. Startade denhär bloggen också :)
Malak, som skulle följa med till Ryssland blev inlagd på sjukhus och Sofia måste därför stanna i Sverige så då valde jag att åka ensam.

Juni
Säkert den bästa månaden 2011! Slutade skolan tidigare för åkte till Ryssland, såg Tokio Hotel live och träffade dem och en massa andra kändisar! Jag har skrivit om allting under kategorin "Tokio Hotel live".
Några dagar senare såg jag också Bon Jovi live - min första stadionkonsert.
Fick våra marsvin - Satine och Simone.



Juli
Var på sommarstället nästan hela månaden. Satine och Simone dog. Juli sög.

Augusti
Såg Rihanna, Tinie Tempah och Pendulum på On The Beach festivalen! Min första festival. Det regnade och Rihanna var nästan två timmar försenad men fick Rihannas trumpinne det var askul ändå :)


September
Fyllde 14 och firade många födelsedagar. Fick lära känna Heidi (:


Oktober
Inget speciellt, minns inte haha.

November
Jag och några andra ordnade en överraskningsfest åt Amanda på hennes födelsedag! Blev lite drama men nog kul. Lärde känna Fille :)

December
Några fester och så firade jag jul och nyår i Spanien.

2 kommentarer:

  1. ZAKKE :D:D:D:D:D: DHAHAHAHHHAHAHAH aw lärde känna fille <3 tack gummaaanannannanan )bamamamanen hehehhehehEHHHHH

    okej ja skärper mej nu, ja hoppas ja får göra ett likadant inlägg som du ? Alltså om dehär åre :) Eller joo, ja börjar nu skriva de så hoppas de e okeeeej. thihsihsi

    SvaraRadera
  2. menar förra åre .. tsohejsan.

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar