Sök i bloggen

torsdag 5 januari 2012

We only wanna have a laugh

creepy bild på mig när jag var ute på natten med Amanda på fredag
Godmorgon! Jag måste börja vakna tidigare men jag somnade typ klockan tre för jag satt och väntade på att BTK appen skulle komma ut, men sen när jag mejlade deras support team svarade de att appen hade fått nåt tekniskt fel. Alltså om jag kunde få en euro för varje TH sak som har blivit inställd eller framskjuten så skulle jag säkert ha runt 200 euro nu. Och så har all deras merch försvunnit? Jag har sparat pengar för att köpa merch! Får bli deras live CD då, klagar inte för älskar dem live. De är så mycket bättre då :)
Fast det är ju inte THs fel för att appen blev försenad, men ändå tycker jag de borde ha tagit tillbaka appen från Androiderna och väntat tills alla kunde få den liksom. Okej, ska sluta klaga för jag tror inte att nån är intresserad...

Idag åker jag då till Ekenäs, ska fira jul för vi var ju borta under den. Jag måste äta julmat, usch! Det enda jag gillar är typ potatisen, laxen och rommen. Nåja, blog ya later ;)

1 kommentar:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar