Sök i bloggen

söndag 8 januari 2012

One Thing

Buenos dias! Tänkte hålla en liten spanskalektion för er nu. Haha, nej det tänkte jag inte, men om ni vill veta hur man säger nåt på spanska så fråga bara ;)

Jag vaknade niotiden och jag önskar jag hade lagt mig tidigare för jag är jättetrött nu och jag ska vaka för BTK appen kommer ut inatt!
Nåja, jag gick till kyrkan och där såg jag en kille som jag aldrig direkt har kommit överens med och det är inte hans stil att vara i kyrkan så ja... Hans mormor var med honom, aw.
Jag skulle aldrig konfirmera mig om jag inte fick pengar för det haha. Och så kommer man till himlen på köpet, alltid bra ju.

Några random bilder;

Tog en snabb bild på mina nyfärgade ögonbryn. Haha man ser hur trött jag är...



Två låtar från 1D's skiva som jag har nynnat på i några dagar (:

Imorgon får jag äta godis igen! Ska äta upp mina Dumle Gingerbreads när jag fått appen hihi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar