Sök i bloggen

tisdag 9 augusti 2011

Tisdag


Jag och Sofia pratar på kannibaler o.o Och jag som just ska äta (en superfin middag som består av vattniga snabbmatsnudlar) :s
Gick ner till centrum och träffade Anna och Sofia, sen började det spöregna så vi tog tidningar (tror i alla fall att man fick ta dem) och sprang för livet. Var ännu blöt för en halvtimme sedan.
På väg hem träffade jag Pamela och hennes nya hundvalp 8D åh, den är så söt, jag vill också ha en hund :c
Dagens skämt: Sofia: "jag läste typ i någon dassbok en vits där dom åt en mänska och en typ sa att "jag tycker inte om din bror""
HAHAAHAAH avliiiiiiiider. Det är så torrt att det är kul.
Imorgon ska jag till Lintsin med Sophia :D kmr bli jättekul.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar