Sök i bloggen

söndag 7 augusti 2011

Hiss och diss

Rea i filmuthyrningen
Älskar när man tar två filmer och sen får en tredje gratis :) också när det är rea på dem. Det är en liten sak men om man är förkyld och inte orkar göra nåt (som jag var idag när jag hyrde) så är det ett bra sätt att fördriva dagen på.
Grunge-looken
Hösten kommer att bli grunge. Först tyckte jag att grunge var lite konstigt (fett hår & sånt) men kläderna är helt underbara c: Man behöver liksom inte tänka vad man sätter på sig. Har redan köpt en grungetröja :)

 Transformers 3
Jag har aldrig gillat action/robotfilmer direkt. Jag tittade ändå på den igår i 3D och det var den sämsta film jag sett. Gillar inte filmer som inte har nån handling. Haha blev irriterad på att tjejen som har en vit jacka på sig aldrig blir smutsig ;3
Roll-on deodorant
Ew, det känns klibbigt under armarna och det håller inte alls länge heller. Spray deo ska det vara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar