Sök i bloggen

onsdag 31 augusti 2011

31 augusti

Förlåt för dåligt bloggande, men de senaste två dagarna har fått mig att tänka på mycket.
Vi gjorde slut. Nej, vi var inte ihop, vi var vänner. Det är komplicerat.
Allt som man har kan bara mittiallt rasa ihop till en enda skithög som kallas livet. Jag har lärt mig att riktiga vänner verkligen lyssnar på vad man har att säga, och jag trodde du gjorde det. Men nej, du sa bara emot allting och jag insåg inte det.Vi var väl för olika för att passa bra ihop.

Nämen what the hell, jag ska inte vara sur i bloggen ;)
Idag berättade jag min piercingplan åt några människor i klassen (ögonbryn, septum, läppen & tungan) men Tommy tyckte inte om septumidén :c Sofia vet jag inte, hon gillade väl inget av dem hehe :3
Fyller år på lördag, yaay :) Lotta ska övernatta här, hon kommer att se när min familj väcker mig x____x pinsamt.

Gissa vem som fyller år imorgon..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar