Sök i bloggen

tisdag 2 augusti 2011

Köpt


Finfina bilder tagna med HQ webcam på vad jag köpte idag c:
Åkte med Anna och Sofia till Helsingfors och där träffade vi Vicky och några av hennes vänner :) Sen ringde min syster och ville låna pengar för att ta ett till hål i örat så jag åkte till Esbo och skrämde henne med att det tar jätteont, men hon tog ändå haha :3
Ska samla 20 växter över sommaren och alla har typ blommat i maj så jag har inte hittat några blommor alls. Alla andra i vår klass sprang säkert ut och samlade alla växter efter skolan då vi fick veta att vi hade det som läxa över sommaren. Jag blir sämst i klassen som vanligt, men inte behöver jag bry mig så mycket om det nu för jag har bara levt 1/8 av mitt liv ;)
Nu ska jag kola på Glee, älskar det! Sjuk humor :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar