Sök i bloggen

fredag 5 augusti 2011

Getting good at starting over every time that I return



Sitter och myser med mina mjukisdjur i min säng :) rösten har inte blivit nåt bättre förutom att den knappt hörs.
Mina kusiner kom, och Markus (som är fem år tror jag) har varit på mitt rum och frågat massor frågor om Bill. "Är det en flicka?" "Är det hans bror?" "Är han lång?" "Varför bestämmer han i bandet när basisten är äldst?" "Var är han där?" "Varför har du hans papper?" "Varför han han skrivit sitt namn på din tröja?"
Sen frågade han om han kunde få en bild på Tokio Hotel och vi lyssnade på dem tillsammans. Tror han gillar dem nu, han blev jätteimponerad över Bills stjärntatuering haha :)
Om några timmar kommer Filippa och hennes familj över på middag (just det, jag kom hem från Amanda idag c:) så jag kysste min lata vilodag ajöss och fixade mig. Hoppas Ippa kan höra mig sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar