Sök i bloggen

lördag 20 augusti 2011

Pizza

Jag för typ 15 månader sedan. Väldigt städat och snyggt rum, eller hur? ;)
Någon av mina vänner undrade om mina ögon är redigerade på bilden. Nej, de är de inte, de är faktiskt sådär ljusa när det är ljust ute :) Jag redigerar aldrig mina bilder, fast min syster envisas med att jag ska.
I alla fall så är jag i Ekenäs nu (känns faktiskt som om jag är här 24/7) för mamma är nånstans och pappa i LA och de tycker inte att jag ska vara ensam hemma hehe. Fast imorgon åker jag hem, ska kanske vara med Amanda då, vi får se :D
Ikväll blir det pizzaaa... Har gått ner fem kilo under sommarn (fattar inte hur?) och att äta pizza är billigare än att köpa mindre jeans! Haha det där var ett dåligt skämt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar