Sök i bloggen

torsdag 11 augusti 2011

Det spelar ingen roll hur många läsare man har

Jag blir trött på människor som gnäller om för lite kommentarer och läsare, det är bara onödigt.
Jag själv bloggar bara för att mina vänner ska kunna läsa vad jag gör när jag inte är med dem :) Visst är det kul att jag fått några regelbundna läsare från andra länder också men egentligen så bryr jag mig inte om min statistik.
Sluta inte skriva i era bloggar för att ni har 10 läsare om dagen, då kommer ni aldrig få fler.
För mig handlar det inte om att tjäna pengar eller få kommentarer c:

Jag och Stella gick och åt pizza, sen började det ösregna och allt gick åt skogen så nu sitter jag här blöt och funderar på vad jag ska göra haha. Laddade ner ett Tokio Hotel tema i Chrome 8D
Jag kanske nördar Glee en stund :)

Chris   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar