Sök i bloggen

måndag 1 augusti 2011

Åker tydligen inte bort heller så jag gör ett snabbt inlägg :)
Övernattade med Vicky igår, det var kul c: Men när jag skulle somna så kunde jag inte sluta tänka på Satine och Simone :(
Jag ser bilderna i mitt huvud, buren som är nere på golvet, ett litet marsvin som har hjärtattack och sen dör, och så när man hittar Simone nere vid stranden helt lerig... Usch, jag kommer nog alltid att ha svårt att lita på hundar fast det hör till deras natur att jaga dem. De var bara fyra månader gamla och Simone hade ännu babypäls.
Okej, nog med det sorliga. Jag ska till Amandas sommarställe på onsdag och blir där till fredag och imorgon ska jag träffa Sofia som jag inte har träffat på en månad :)


Jag tror jag måste gå och ligga en stund i frysen, smälter o____________o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar