Sök i bloggen

tisdag 16 augusti 2011

RIHANNA LIVE!

Hela On the beach festivalen var sjukt kul! Fastän det nästan bara kom finska artister i början var det ändå superbra stämning (bland oss som inte fattade nåt alls av vad de sa hehe). Tinie Tempah + Rihanna på en kväll = BÄST! Fångade Rihannas trumpinne som hon slickade på också 8D
Jag och Anna vid scenen klockan ett

Scenen, sjukt stor! Stod ungefär på åttonde raden
Cheek (kl tre)
Tinie Tempah (kl åtta) Fick inte så bra bilder för alla hade sina händer uppe :c
Tinie Tempah
Innan Rihanna kom ut på scenen
Hon var typ över en timme försenad. Det blev lite tjatigt till sist men sen kom en DJ och spelade några bra låtar  :D





Fick en trumpinne 8D

Jag och Sofia med trumpinnen 8D Det är svårt att se snygg ut på foto när alla skuffar en åt olika håll ;)

Låten Cheers, den var jättebra live c: Hon kastade ut sina RayBans i publiken O.O


När vi gick bort försökte en kille (han hade druckit ganska mycket, tror jag) ta trumpinnen ur min hand. Han var inte tillräckligt stark så jag drog den bara tillbaka.

Hiss:
Rihanna bytte inte kläder så mycket så det blev inga onödiga pauser
Hon gav gratis RayBans och tröjor till publiken
Supermycket energi
Gick ner till publiken och sjöng med dem

Diss:
Hennes röda hår är borta ):
Över en timme försenad
Scenen var så hög så att det var svårt att fota

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar