Sök i bloggen

lördag 1 oktober 2011

61 frågor


1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Amanda :)
3. Hur lång är du? Typ 162.. haha jag vet inte :D kort i alla fall...
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Monster-in-law
5. Vem ringde du senast? Min syster
6. Vem ringde dig senast? Min syster :D 
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Tack !:))"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på personen, om den inte kan svenska så smsa ;)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta :3
10. När såg du senast din mamma? Igår efter skolan tror jag c:
11. Vilken ögonfärg har du? Ljusblåa.
12. När vaknade du i dag? Kvart över 9, sjukt tidigt för somnade typ 3..
13. Vilken är din favoritjulsång? Ingen aning o.o
14. Vilken är din favoritplats? Mitt rum :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Lågstadiets äckliga toalett hihi
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Åh.. jag vet inte. Troligen utomlands :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att ett skelett stod bakom min öppna dörr..
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Amanda :D
19. Hur stor är din säng? 200x120
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda, men använder bara min mobil för internet
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med :P
22. Hur många kuddar har du i sängen? en jättestor (100x100) och två normala :)
23. Hur många landskap har du bott i? Två tror jag ;3
24. Vilka städer har du bott i? Madrid, Lahti och Grankulla :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor! Mys c:
26. Är du social? Väl..
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie och Pfish Food (stavning?)
28. Vilken är din favoritefterrätt? Pannacotta :)
29. Tycker du om kinamat? Jaa
30. Tycker du om kaffe? Ja :D men inte helt svart.
31. Vad dricker du till frukost? juice typ
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på magen, har händerna under kudden och han benen i en weird ställning. Och så tittar jag alltid mot min vägg haha
33. Kan du spela poker? Nope :)
34. Tycker du om påsken? Maten är asäcklig (förutom chokladen hehe) men annars helt okej.
35. Är du en beroendemänniska? Japp. Av Tokio Hotel och att andas.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, flera :)
37. Vill du ha barn? Har inte tänkt på det. Jo, väl c:
38. Vilka språk kan du? Svenska, engelska, lite tyska, finska och spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, men minns inte så mycket av det.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet ofc ;)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Konserter :))
42. Äger du dyrbara smycken? Några i silver men inte mera än det :D
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vampire Diaries 8D
44. Kan du rulla med tungan? Kan typ forma den som en strut iaf..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Amanda och Sofia :)
46. Sover du med gosedjur? Nästan aldrig, men har massor :P
47. Vad har du för ringsignal? Någon dålig "Old phone" i iPhone, har inte orkat köpa en seriös.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jadå
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en borste
50. Flirtar du mycket? Haha jaaaaa... Georg style ;) eller så inte
51. Kan du byta olja på bilen? Har ingen användning av det så haha nej?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inte körkort..
53. Vilken var den senaste boken du läste? Någon om vampyrer
54. Läser du någon dagstidning? typ serierna i HBL
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nein, men jag vill ha tyska Popcorn :)
56. Dansar du i bilen? finns inte direkt plats för det..
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? X3M
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minns inte, på min hand står det i alla fall Gold Marie :3
59. När var du i kyrkan senast? Förra veckan på min pappas farmors begravning :(
60. Vem är din favoritlärare på högstadiet? Ingen aning.. Alla har något dåligt och något bra typ.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Tre dagar c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar