Sök i bloggen

söndag 2 oktober 2011

Sammanfattning

Jag har inte bloggat så bra sen i fredags hehe. Inte för att jag har så mycket intressant att skriva om heller.
På torsdag åkte jag, Milla och Stella och shoppade, åt på Chicos (eller de åt, jag som är fattig köpte en saft från nåt snabbmatställe och satt och sög på den hihi) och såg filmen the Change Up. Sjukt rolig, och Ryan Reynolds blir hetare hela tiden 8) rekommenderas att se på ;)
På fredag hade jag träningar, träffade Heidi igen :) hon hade glömt sina träningbyxor och vi gick runt och letade i något hitterum efter ett par...
Sen träffade jag Amanda, Joona och Decker (känner inte de två sista och kan ingen finska som pratar så det gick überbra) i centrum och sen kom Vicky, Lotta, Lisa och Kim med oss nånstans och bara prata :) jag och Lotta flydde från de finska till Krisu och Micke och sen kom Amanda också dit och sen när Joona och Decker gick hem så åkte jag, Amanda, Krisu och Micke till McDonald's c:
Krisu sprutade äcklig fanta över mina jeans och så gick de sönder också (yaay) :c på vägen hem hittade jag och Amanda en katt som hade varit bortsprungen i tre dagar.
Jag sov över hos Amanda och sen på lördag träffade jag Amanda och hennes vänner Joona, Decker och Mikael i centrum och sen kom Micke och hans vän dit i typ en minut.
Amanda kom hit övernatten sen :)
Jag vet att jag är världens mest intressanta bloggskrivare just nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar