Sök i bloggen

lördag 22 oktober 2011

Några bilder från Heidis blogg

Sofia och Heidi

Jag och Sofia

Jag och Heidi

Sofia, Heidi och Lotta

Sofia, Heidi och jag

Lotta och Sofia

Mina och Heidis skor (jag tog på mig ballerinor, frös inte bara lite :3)

Amanda, Sofia, jag och Heidi

Amanda

Heidi

Middag, mums :)

Jag hos Heidi i stan, kolla på min knubbiga hand wtf
Vi hade jättekul igår. Först hade jag och Heidi träningar och efter det kom hon till oss. Sofia kom lite tidigare än Lotta och Amanda och vi gjorde klart allting. När de andra kom gick vi och hyra en film.
Vi lagade middag, pasta carbonara och toscakaka, mums c:
Heidi och Lotta blev sen övernatten och idag åkte vi in till stan. Vi åt på Vapiano, en nice restaurang där man fick ett kort och sen lagade de maten framför en och laddade betalningen på kortet så man kunde betala i avläsaren efteråt. Jag åt vanlig pasta med tomatsås, yummy 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar