Sök i bloggen

lördag 15 oktober 2011

Ich seh dich schau durch die Nacht

Min kamera är sönder och den går inte att laga, skärmen är helt vit och krossad så får använda webcam och mobilen men det blir inga bra bilder då. Ni får överleva tills jag köper en ny. Funderar på en Nikon med extra zoom och skärpa för konserter eller en vanlig systemkamera Canon 1000d eller 450d :)
Kom just hem från mormor och morfar, de är så söta! Världens goaste morföräldrar. Fast de gnäller på att jag ska sluta färga och platta mitt hår så idag är det lockigt och fult för att glädja dem.
Sofia är i Tyskland just nu, skulle ge vad som helst för att vara där också, se Black Veil Brides, Berlin och Hamburg och missa skolan. Fast kommer troligen åka bort om två veckor ;)
Jag lyckades också dra upp min lata rumpa från stolen och hänga upp Bills papper, Rihannas trumpinne och mitt backstagepass på väggen, änligen har jag ordning på de sakerna.


1 kommentar:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar