Sök i bloggen

torsdag 6 oktober 2011

Let's run and hide, out of touch, out of time

Vet ni den där känslan då man har skrivit ett prov och tror att det gick jättebra och sen när man får ut det så får man längre än man trott? Det är ungefär så jag kommer känna mig tills den här perioden är slut. Allting i mitt liv just nu är skola, plugga, skola, skriva prov, vara med vänner, skola, Tokio Hotel, plugga, skola, skola.
Jag vet inte varför jag ställer så höga krav på mig själv egentligen. Fast om jag får MVG i vissa ämnen får jag pengar = behövs verkligen.

2 kommentarer:

  1. hur många läsare (inte sidvisningar) har du ungefär per dag?

    SvaraRadera
  2. hey! i dont really understand anything what ur saying here but i LOVE your header i mean its amazing!! im a TH fan myself (kind of weird since i live in Michigan:D haha).. with what program do you do ur layouts and stuff? Thanks for listening!
    Ps! Keep up the good work with ur blog ;)
    Love, Akeysha.

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar