Sök i bloggen

torsdag 13 oktober 2011

Let's pretend to carry on

Lyssnar på Tokio Hotel, det var länge sen jag lyssnade på låten Hunde kom jag på igår.
Sofia och Amanda kom övernatten, fast innan det gick jag på min kusins födelsedagsfest. Hon fyllde fyra och hon gav mig en prinsesskrona. Så söt :)
Georg kom efter mig och släppte av mig vid McDonald's där jag var med Soffi en stund innan Amanda och Sofia kom.

Dagens att göra lista:
- Lacka naglarna svarta
- Se minst en episod av True Blood
- Dammsuga rummet och sortera mina smycken
- Byta lakan
- Lyssna på tyska Humanoidskivan
- Köpa en läderjacka
- Kolla flygpriser

Äntligen höstlov också. Behöver verkligen det, alla vitsord har sjunkit och jag har grälat med min mattelärare :3

Jag hos Amelie med min prinsesskrona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar