Sök i bloggen

tisdag 25 oktober 2011

Stand for all you know when your back's against the wall


Fick betygen idag (förseeenade as usual). Mitt medeltal var typ samma som förut. Jag fick 10 i tyska, är så glad! Sen fick jag sänkt i... ja, tack Jonathan.
På tal om skolan så gjorde jag och Soffy upp en plan om vår framtid tillsammans (oh ja, vi är ihop ❤ ...not). Hon ska flytta till Stockholm efter studenten och efter ett år flyttar jag in med henne och studerar där hihi.
Mina framtidsplaner ändras varannan dag så tror inte det kommer hända. Men tanken är nice.

Bill har en ny bil. Hoppas den är snyggare än den första han hade som såg ut som en 35-årig mammas familjebil. Inte för att jag har något emot 35-åriga mammor men Bill är ju inte en sån :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar