Sök i bloggen

onsdag 15 juni 2011

Sophia's in da house!

Har varit med Sophia hela dagen och spelat shack... not 8D jag bakade (en super-superfin) ljus grej som jag skulle täcka med chokladkräm och mitt recept var från en skolelev i vår skola. Såsen doftade väl helt okej men den var som vatten HAHAH. PROVA INTE DET UTAN EN VUXEN.. eller nånsin c:
Sen kom Söuffi och vi dampade och skrev en rocklåt som blev jättefin ;) "Hon är så jäkligt grym på gitarr asså!" (svennedialekt)
Vi ritade min klass och skrattade åt alla som såg konstiga ut på klassfotot. Hatar när man väntar så länge på sitt klassfoto och när det kommer så ser man ut som en jordnöt :3
Min syster Anna försvann och Kevin berättade att hon var i garaget så vi tog på oss våra finaste regnkläder och jag tog en fin hjälm (RUKAAA) och vi skulle skrämma henne. Men Soffi började skratta och Anna hörde oss. (+ garagedörren gnisslade ganska högt)
Sedan tog jag på mig en irländsk hatt för vår fina plåtning 8D
utan smink så ser ut som ett murmeldjur hehe :3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar