Sök i bloggen

tisdag 21 juni 2011

Bon Jovi und Harry Potter


Båda mina datorer har gått sönder. iMacens skärm ska snart fixas och då kan jag blogga mera igen, tills dess kommer det kanske två inlägg i veckan :c
-
På fredag förra veckan var jag på Bon Jovis konsert, det var himla bra! Jag menar, vad är Jon nu.. 49? Och gitarristen 52 typ. De spelade sjukt bra och jag kunde alla låtar :D Jättebra stämning, där fanns mest vuxna i 30-årsåldern men också 18 c: en kille som liknade Bill frågade mig om jag hade någon genomskinlig regnkappa (det störtregnade) 8D
Hoppade runt lite som en idiot med några kvinnor som stod bredvid mig och vi dampade loss under Living on a prayer och C. Crash and the B.Queen from Mars :)
Det var min första utomhuskonsert och säkert den bästa jag nånsin varit på.
Vill ha en 80's topp nu, jag har börjat gilla det modet ;3

Idag började förhandsfösäljningen till premiären av HP 7 och jag har biljetter :) Någon som vill komma med? ;) Har faktiskt två extra c:

Nu är jag hos mormor och morfar :3 tar tåget hem imon och sen åker jag till en holme med några bekanta för att fira midsommar.

Ser på statistiken att ni fastän jag bloggar så dåligt tittar in varje dag :) danke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar