Sök i bloggen

tisdag 28 juni 2011

Living like it's Friday every day


Har shorts på mig. Inte så snyggt med tanke på att jag har ett enormt L-format blåmärke (som egentligen är lila och gult :s) på benet. Varför får jag så många blåmärken hela tiden? :c
Orkar inte kolla efter TH nytt idag, kanske inte på hela veckan. Ska ta en paus c: Skönt för alla mina vänner som läser min blogg och hatar TH ;)
En sista TH grej bara: Igår fick jag igång min gamla data och kollade igenom mitt TH dokument jag har, där fanns b.la. Jörgs (Bill och Toms pappa) mobilnummer, adress osv. och typ allas registernummer och adresser. Letade reda på alla postnummer så nu kan jag skicka brev åt dem 8D hehe.
Idag ska jag inte göra nånting, eller typ lyssna på ett finskt band jag har börjat älska. De är så pinsamma att jag inte ens kan säga vem det är HAHA för de tror de är så coola ):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar