Sök i bloggen

måndag 27 juni 2011

"I'm a 'gay' who wears makeup, fake nails, booty shorts and heels, but I could still fuck your girlfriend" - Bill Kaulitz


Två konstiga samanträffanden hände i förrgår och idag.
I förrgår drömde jag om Michael Jackson, typ att jag var hans assistent på en stor konsert och skulle hålla bort fansen och ge honom handdukar och sånt helt normalt. Före konserten gick jag och han runt i olika gångar backstage och pratade om döden. Jag minns hela drömmen och hela den kretsade runt döden o.o
På morgonen fick jag veta att det var ett år sedan han dog o_o Blev jätterädd.
Idag fällde jag min TH mugg (MÅSTE KÖPA EN NY!) i golvet och örat på den gick sönder :c jag ringde till mamma och sa det och just då spelades Automatisch på radion.
Alltså hur ofta händer sånt?

Igår köpte vi två nya marsvin :) övertalade min syster att döpa den ena till Simone som Bill och Toms mamma heter och hon gick med på det så nu heter ett marsvin Simone och det andra Satine 8D Simone är albino, det tyckte jag var lite äckligt i början men efter ett tag tyckte jag att hon är rätt så söt och de röda ögonen är ganska nice. Mamma sa att hon har träffat en albinomänniska i Tyskland.

Städade mitt rum från golv till tack *känner mig stolt* och hände upp mina TH autografer på väggen igen (de har varit nere länge :c). Sedan kom Sofia hem till mig (vi flydde till henne senare för min systers kompisar kom till oss). Nu ska jag till IKEA och köpa en ram för Bills papper jag tog på presskonferensen i Tyskland :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar