Sök i bloggen

söndag 12 juni 2011

Freiheit89


Har varit lite off, trodde jag skulle få tillgång till nätet på sommarstället men tydligen inte ;(
-
Det är över en vecka sedan jag såg TH. Saknar mina ryska vänner utanför THs hotell :c
Darina och Vika var tjejerna som kunde engelska och de trodde jag var någon från THs crew eftersom jag kunde så mkt om dem c: Sedan en svarthårig tjej som jag såg längst fram vid gröna mattan senare, som tröstade mig när jag grät. Jag gråter alltid när nåt handlar om TH HAHA D:
Sedan de två tvillingarna som var killar :o de gillade TH och lärde mig fula ord på ryska. Det fanns massor av killfans och nästan alla tjejfans hade TH tatueringar. Fansen var azum, så mycket öppnare än i (förlåt men..) Sverige och Finland. Haha, elaka jag. Men det var så ;3

Btw min kusin har tatuerat en stjärna (som liknar Bills på höftet) på vänster innerarm (samma ställe som Bill har sin Freihettatuering) 8D
MTV Japan. Dör lite när jag ser bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar