Sök i bloggen

måndag 6 juni 2011

PRESS CONFERENCE & GREEN CARPET

På morgonen den 3 juni (samma dag som Muz TV Awards) fick jag veta att jag skulle få gå på THs presskonferens några timmar innan konserten 8D Jag trodde att det var ett skämt först, men när mamma beställde taxi till arenan till klockan ett och sa åt mig att alla som skulle komma på konferensen trodde att jag var en journalist (= FÖRBJUDET ATT SKRIKA D:) så dog jag typ O_______________O
Så typ efter massa krångel att hitta rätt ingång (det fanns typ 800 HAHAH) fick vi våra ARTIST-pass, de gav oss tillgång till alla ställen också backstage 8D TH var ju inte där ofc ):
Nå iaf, det var typ 45 grader i rummet och det typ rann svett längs med armarna :s så alla fick gå till ett svalare rum där var artisterna satt just innan de kom ut och ta vattenflaskor och av deras mat typ. Jag var så nervös så att jag inte åt någonting på hela dagen.
Ungefär kl. 14.55 kom TH ut i rummet, jag skakade och grät och då kollade deras livvakt på mig och jag måste sluta för annars skulle jag bli utslängd. Det var svårt, men jag låtsades som om det inte var riktiga TH framför mig och det fungerade... en liten stund.
Georg och Tom flirtade framför mina ögon och jag ba EWRYYKLPMGKGEOT5U64KJOTBO typ jättetyst. Bill hade ett papper framför sig där det stod Tokio Hotel på ryska och engelska, och han vek det och fläktade sig med det och efter konferensen så tog jag det 8D det är här hemma nu 8D i säkert förvar. Jag skulle ta Toms cocktailstickor han ätit äppel med (ÅH HAN VAR SÅ SÖT NÄR HAN GJORDE DET) men nån städerska tog bort dem och jag ba NEEEJ D:
Gustav kunde jag inte se för han satt just bakom Bill :c
Bills huva föll ner, han blev jättepinsam, aw. Mamma filmade hela konferensen framifrån i HQ, kanske laddar upp c:
THs tolk hjälpte oss att översätta alla papper vi fick till engelska och alla trodde vi typ var där med TH för vi var de enda som inte kunde ryska och hade artistpass x)
Pappret är framför Bill (ovikt ännu) och sen livvakten i ena hörnet.
Det fanns en fläkt i rummet, och den riktade de på Bill och man ba jaha o.o Men det kom vind på mig 8D JAG ANDADES HANS LUFT OMG

Där kan ni se pappret. Jättetydligt jag vet, jag ska hitta bättre bilder ;)


Sen var det dags för röda (gröna egentligen) mattan där jag träffade Natalie Franz (Bills make-up artist). Jag typ smygfilmade henne länge och sen frågade jag ba "Are you Natalie?" och hon ba "Yeez" och jag ba "OH MY GOD!"
Sedan kom TH på mattan och då fick hon in backstage igen. Jag fick igen inte skrika för jag stod i pressens avdelning och de filmade typ hela grejen. Men grät och typ hoppade upp med kameran för en två meter lång snubbe stod framför mig D: men jag fick azum bilder 8D

Efter konserten fick jag gå på mattan 8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar