Sök i bloggen

fredag 17 juni 2011

Bon Jovi idag


ALLTSÅ BLOGGER HAR NÅT PROBLEM. Jag kan inte blogga från iMacen ):

Igår var en helt chill dag, typ städade mitt rum och lyssnade sönder TH c: skulle köpa BVBs album men det gick inte för cdon cpade :@

Dagens misstolk:
Bill, har du och din bror gjort den där tvillingtatueringen som ni planerade?
Bill:
 Tom kan inte bestämma sig! Han är rädd för att skaffa tatueringar.
Tom: Jag har redan skaffat piercingar som gjorde ont, men tatueringar... Det är lite obehagligt. Varför måste jag täcka min vackra kropp med tatueringar? *Bill skrattar* Jag tycker att det skulle passa bättre om Bill tatuerade hela hans kropp inklusive ansiktet. Det vore synd om jag tatuerade mitt vackra ansikte. 

Men om ni skulle bestämma er att skaffa en, vad skulle den föreställa?
Bill:
 Ett litet budskap som bara vi två skulle förstå och på ett ställe där ingen annan kan se. 


Jag garvade hela kvällen åt det där. Nu vet jag varför man tror att de är kära i varann :3 hehe.


Btw varför ska Asien få allt från TH? För er som inte vet; TH kommer ha ett akustiskt uppträdande (sponsrat av Audi, ASG) i Japan, sedan kmr de till MTV VMAJ 2011 i Japan och nu ryktas det om en nyårskonsert i Malesien o_o
Fansen glömmer ju bort dem här. Man blir sur på TH ibland ):


Bon Jovi idag 8D Har velat se dem live sen jag var tio ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar