Sök i bloggen

onsdag 29 juni 2011

JAG BEHÖVER PENGAR!

Speciellt om TH verkligen planerar att turnera i Japan. Jag vill dit då 8D Speciellt eftersom mitt nyårslöfte är att vara med på deras nya live DVD och om den spelas in i Japan måste jag ju dit :3
Nu har jag någon sorts enorm "Onyttigstrejk" typ som en mega godisstrejk och jag får inte ens äta nötter eller vissa tuggummin :c men får mycket pengar av det (ungefär 6150 kr) och jag har redan ganska mycket så jag klara det nog. Nu blir det bara att spara för att kunna se dem i Tyskland och Norge också..

Bills papper som jag tog i Ryssland är nu fint inramat på mitt skrivbord c: tyvärr slätade ramen ut det och alla märken efter hans naglar och pressats hårt mot det är nästan borta :c innan jag ramade in det så kysste jag det. HAHA det måste ju låta lite konstigt för människor som inte är fans ;3

Min kamera är sönder så tog med min fina webcam via nätet.. :s
Hehe, mina 'fina' teckningar syns ju såklart..

Btw var det ju jag som skulle ta en paus med TH nytt. fail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar