Sök i bloggen

lördag 24 september 2011

Vasa

Nu är jag hemma igen :)
Har suttit över 10 timmar i bil, men överlevde med kaffe och massor Tokio Hotel och Black Veil Brides ;)
Resan var väl helt okej, kan ju inte säga att en begravningsresa är kul precis, men vår galna släkt gjorde den ändå lite roligare än alla andra begravningar jag har varit på c:
Köpte två väskor och försökte hitta en tröja med Black Veil Brides och ett tunt nitbälte men det fanns inte.
Är det någon jag känner som har ett tunt nitbälte (en rad nitar alltså) i silver som är tillräckligt långt för att gå två varv runt midjan eller två bälten som ser likadana ut? Kan köpa det isåfall :D
Här är bilder från resan (tagna med mobilen och de vägrar att rotera åt rätt håll så gav upp med det...);
"Kaffe" höll mig vaken mellan bilpauserna :)

Anna lärde min kusin att visa tungan

Jag och Amelie

Suddig bild på mig :)


Idag på morgonen, supertrötta jag och mina syskon

Väska från Aleksi 13 - 79,90

Väska från Europehouse - 29,90

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar