Sök i bloggen

tisdag 6 september 2011

Jag är sämst på att blogga, jag vet

Förlåt för att jag har varit jätteoaktiv sedan i fredags! Ska gottgöra det nu :)
Sjuk träningsvärk på min födelsedag, så gick runt i min systers mysiga tröja :)

Fick välja var vi åt, valde sushi, mums 8D

Servitören trodde att jag och min lillasyster var tvillingar, så vi tog typ 100 bilder för att kolla om vi liknade varandra, men det gör vi ju inte ;) ignorera våra miner haha

Fick några nagellack av gudmor & gudfar, min favorit är det lila ^

Nea var hos oss :) (här får du hämnd för bilden du satte på din blogg >:D)

Vi hade kul i fredags :D vi såg Scream 4, rekommenderas verkligen! Sjukt nice.
Fick en jättefin bok av Milla, Stella och Lotta, de har limmat massor av bilder med TH i den, skrivit snälla saker om mig, tagit foton på alla mina vänner och sådant :D tack helt sjukt mycket! :)
Det har varit ett super veckoslut och hittills en bra vecka iaf :D
Igår firade vi min födelsedag med Amanda och Sofia, vi shoppade i flera timmar (köpte nya jeans och ett halsband) och sen såg vi Horrible Bosses :) Det var rolig, ska defenitivt hyra hem den när den kommer ut på DVD ;o
Imorgon ska jag vara med Ippa, vi ska till sello och jag ska hjälpa henne med engelskan och så c:
Har märkt att jag jobbar bättre i klassen om jag sitter bredvid någon som inte arbetar jättemycket :) vår lärare skickade ett mail åt mamma med massor av beröm, och hans förra mail var ganska.. eh. typ inte så bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar