Sök i bloggen

måndag 12 september 2011

Drugs, gimme drugs, gimme drugs, I don't need it but I'll sell what you got, take the cash and I'll keep it

Kan. Äta. Upp. Den. Där. Tröjan.
Var i stan med Amanda idag, det ösregnade så fick små sjöar i mina skor och mitt hår blev helt enormt och stod åt alla håll (=asfult). Jag letade efter jeans och en ny läderjacka men hittade inget, Amanda hittade typ allt :)
Jag orkar inte med skolan. Det är konstigt, man saknar den i slutet av sommarlovet och efter en månads hjärntvättning skulle man betala nästan vad som helst för att få sommarlov igen.

Ska skapa en ny blogg, den här kommer finnas kvar men det blir väl ett inlägg varannan dag. Den nya är mera personlig så därför vet jag inte om jag ger ut den här, men vi får se. Jag och Alice ska fixa på den den här veckan ;)

1 kommentar:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar