Sök i bloggen

fredag 13 maj 2011

While the world is crashin' down




Samu Haber 2010 ©

Jag vet att jag inte har varit så aktiv på en vecka men det är för att blogger har nåt fel :(
Såg säsongsfinalen av säsong två av Vampire Diaries direkt när jag kom hem från skolan, jag älskar seriöst den serien. Början till en liknande besatthet som med Tokio Hotel kanske? ;)
Efter det hade jag träningar, var väldigt trött och hade träningsvärk (sprang 1500m, sprang runt på gården och sedan joggade 2 km) så jag tror att tränaren blev arg när jag bara flummade runt och sedan gnällde på värken haha. Inget jag gör är rätt x)
Det är eurovision imorgon, jag tror att Amanda kommer över. GO FINLAND! Inte för att jag gillar låten, men man måste ju heja på sitt land? c: ska rösta på Sverige och Tyskland (superhunk + TH's hemland)
Mamma ansökte om ryska visum idag, vilket får mig att fatta att jag snart ska se TOKIO HOTEL live igen! O________O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar