Sök i bloggen

torsdag 26 maj 2011

We don't belong to anyone


Okej, min data har fått något fel med blogger, det här är första gången jag har kunnat logga in på två veckor typ ;o
Får förkorta vad som har hänt c:
Sofia och Malak kan inte följa med till Ryssland, jag åker och ser Tokio Hotel ensam NÄSTA VECKA!!! WOHOOOOO!!! Våra visum kom också OCH OCH OCH ÅÅÅÅÅH..... Tänk om Bill inte har rakat av sig sitt fula skägg HAHAH
Sen blev jag sänkt i kemi och matte av min jävla lärare som tror att jag ska fatta vad han förklarar med sin störande skånska dialekt :c
Idag är det Granidagen, var ute i centrum i några timmar, sen fick jag ont i fötterna och gick hem hehe :3
Och imorgon är det någon dum skolutflykt som jag ska palla. En skoldag i skogen indelat i grupper (dessutom har jag knäppis i min grupp). Men annars är väl gruppen helt ok 8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar