Sök i bloggen

fredag 27 maj 2011

Comet day


Comet är idag, utan Tokio Hotel. Då pallar ingen bry sig haha. Om TH släpper sin skiva i år (som de har "lovat" lol) så kmr de säkert spela där nästa år. Tänk om de skulle ha med sig Andy <33 Soulmates ;)

Annars har det varit en ganska hemsk dag, sista gången jag åker på någon dum skogsutflykt med skolan och med en korkad person i min grupp (jag är elak jag vet :c). Men typ när vi skulle mäta volymen på en sten kom (smarta 8D) jag på hur vi skulle göra med hjälp av vatten och en matsked och vi bad honom fylla en hel hink med vatten och han fyllde hälften, så sa vi att han skulle skopa i vatten i den och så fyllde han skopan och tömde ut vattnet ut hinken -.-
Alltså jävlar vi har en un.der.bar klass :)
Sen grillade vi korv som typ inte består av kött utan typ hönsskinn och jag vill inte veta hehe :3
+ det är slutet av maj och typ tio grader utomhus? D: brukar vara 20 o.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar